Sunday, December 25, 2005

Merry Christmas,i'll never forget you:)

chirstmas eve, i drove all the way to KLIA ..
going to take the flight tomorrow to beijing.. ya,, Family trip.

11:50pm 我开始打给你信息
11:59pm我把信息送出给你
12:00am我收到你的信息

是我先收到你的信息还是你先收到我的信息????
还是我们同时受到????????

呵呵^^很高兴第一时间收到你的信息,而不是别人的。
纳闷为什么你会说`hope you dun forget me' 因为 'i'll never forget you'

Merry Christmas~

No comments: